Kyo No Minshuku Ohara No Sato Ryokan 3 sterren
| Wi-Fi WiFi | Pendeldienst Gratis pendeldienst | Eten op locatie Restaurant |
| Vergaderfaciliteiten Vergader-/Banketfaciliteiten | Airconditioning | Geen dieren toegestaan Huisdieren zijn niet toegestaan |
Kyo No Minshuku Ohara No Sato Hotel Kyoto ligt slechts 500 meter van de Jikko-in Tempel en beschikt over spatherapie, een warmwaterbronbad en warme bronnen. De ryokan beschikt over 15 kamers en biedt eersteklas dienstverlening die wordt verzorgd door vriendelijke medewerkers.
Bestaande uit een opslagruimte, zijn de kamers van dit pand in Kyoto uitgerust met gratis draadloos internet. Sommige kamers beschikken over handdoeken. Tijdens een verblijf in Kyo No Minshuku Ohara No Sato Kyoto kunnen gasten van uitzicht op de tuin genieten.
Dit hotel in Kyoto biedt een à-la-carterestaurant dat Japanse keuken serveert. Ohara Sanso ligt op circa 100 meter afstand en biedt verrukkelijke gerechten.
Dit hotel staat bekend om zijn ligging op ongeveer 15 minuten rijden van de berg Hiei in de wijk Ohara, Kibune, Kurama van Kyoto en de Kibune-schrijn en is te bereiken op ongeveer 6 km afstand. Gasten kunnen bezienswaardigheden bezoeken zoals de Shorin-in-tempel, op een korte afstand van Kyo No Minshuku Ohara No Sato. Het pand bevindt zich op 7 km afstand van Enryaku-ji en andere belangrijke bezienswaardigheden van Kyoto. Het treinstation Karasuma ligt op ongeveer 20 minuten rijden van het 3-sterrenhotel.
Belangrijke informatie
- Gegevens over extra bedden
- Kamers hebben geen capaciteit voor extra bedden.
- Geen ledikanten aangeboden.
Locatie
Kamers en beschikbaarheid
Selecteer je verblijfsdatums om beschikbare kamers te zien.
Beschikbare kamers aan het controleren
Kamers aan het zoeken…
Galerij
Beoordelingen
Reinier
2022-10-12
Elk detail hier, inclusief de sfeer en personeel, die fantastisch waren, vond ik fijn Een vlakscherm TV met satellietkanalen, koffie- en theevoorzieningen, een eethoek waren een erg leuke bijkomstigheid.
Nicolaes
2022-07-29
Personeel en eten waren opmerkelijk en ik vond het geweldig vooral prettig dat alles zeer schoon was.
Nicolaes
2022-03-15
een charmante locatie voor het ontdekken van kyoto.
Gerard
2022-02-18
Service en personeel vond ik geweldig: D
Jacques
2021-09-12
We hebben dat op prijs gesteld, dat de locatie geweldig was en het personeel vriendelijk was. Er waren comfortabele, frisse kamers met privé badkamer. Het was eigenlijk dicht bij de menigten, de drukte. De service was zeer goed en het eten was heel goed.
Arnold
2021-09-02
Ons verblijf in dit goed onderhouden hotel met het aardige personeel vonden wij leuk. De kamer was fris met privé badkamer...